lördag 14 augusti 2010

Aplugnt

Denna dag vart ju hur lugn som helst, träffade på Susanne och Leon då vi var ute på promenad. Emilia och Leon fann varann direkt.
Då vi hade pratat klart och skiljdes åt så vändes sig Emilia om i vagnen vinkade glatt och sa "Hej å Lelon, syns i morrrrgon" (hon rullar på r:en). Hon är så söt.
Fast vi gick bara och köpte glass och drack festis.
Är så jäkla kvavt ute idag.

Vi gick sedan hem och spelade lite boll innan vi tillslut hamnade på balkongen där det ändå var lite svalare.
Hade det varit klarblåhimmel hela dagen så hade det varit mer än 35 grader i solen just nu.

Har medans Emilia vilat legat och solat samtidigt som jag pratade med Åsa i telefon. Eller Åsa pratade medans jag försökte att inte somna (är så trött idag). Åsa bakade och jag höll mig vaken. Sådana här dagar är jag helst inte ute, eller det hade ju vart skönt med ett dopp i sjön, men Emilia tycker inte om sådant, hon är rädd (lång historia, men hon brukar då kravla sig fast hårt hårt med armarna kring min hals och säga "nej mamma nej!".).
Det är inte lätt att vara liten.

Nej nu får ni ha en bra kväll. Jag vet dock inte vad som sker innanför Bylundska dörren. Hade så himla trevligt igår kväll så idag kan det vara skönt att bara ta det lugnt med ett vinglas på balkongen framåt kvällen.

Kram!

Inga kommentarer: