onsdag 11 augusti 2010

Lillördag

Martin ville att jags kulle uppdatera bloggen så here we go!

Idag var det då lill-lördag.
Gårdagskvällen flöt på bra.

Lyckades med följande:
* Bli galen på Sigge.
* Göra misslyckade blåbärspannkakor (glömmer bort varje gång hur värdelös jag är på det).
* Tillverka kort till bröllopspresent.
* Tvätta 2 omgångar tvätt.
* Bli mer galen på Sigge.
* Inse hur underbar min balkong är.
* Se Tove på Allsången (även fast hon inte är min stora favorit).
* Fundera ut livet.
* Strunta i disken (den som spar han har).
* Upptäcka storleken på mitt badrum (love it!).
* Fundera på hur jäkla länge till jag ska fortsätta raka huvudet.
* Prata i telefon med bästaste Åsa (som jag nog ska beställa barntjocksockar av i härliga färger).
* Bli skogstokig på Sigge.
* Sakna Morden i midsommer..åh vad det är superbra..spännande och roligt på samma gång.
och sist men inte minst:
* Sängen är för jäkla skön att sova själv i då man är riktigt trött, inse hur mycket man kan bre ut sig? :-D

Nej nu ska jag arbeta på. Haft ett bra samtal med C.. hon är toppen..Är verkligen lycklig nu.
Längtar dock till veckan då chefen är tillbaka. Då ska det bli åka av.

Krama varandra i trafiken!

Inga kommentarer: