fredag 13 augusti 2010

En underbar kväll

Har haft en supertrevlig kväll med Emilia och Nina.
Emilia tog till sig Nina direkt det lilla charmtrollet...Emilia alltså ;-)
Hade en supertrevlig kväll som bestod av kyckling med klyftpotatis och sås, sallad och gott att dricka.
Sedan tog vi en liten promenad medans Emilia fick cykla på sin trehjuling.
Kom sedan in så började Nina med smulpajen...Emilia fick borsta tänderna och sedan hoppas i säng.
Nu har jag släppt ut Totte för nattens äventyr och själv så sitter jag här.. men ska gå i säng jag med förstås. Supertrött.
Trots att Emilia var uppe länge idag så vet jag hur det kommer bli.
I morrn tidigast kl 6 så kommer hon att vakna och väcka mig med att tända lampan (dock har hon varit snäll hittills och "bara" tänt sänglampan..den har energilampa så det känns lite som en wakeup-light. Men ändå.
Varför kan inte barn dels ha inställt i kroppen "Sovmorgon" på helgen och varför måste dom väcka en?
Note to myself...skaffa tv till sovrummet (bolibompa).

Nej nu blir det hopp i säng.
Kram till er!

Inga kommentarer: