söndag 1 augusti 2010

Här-nös-and

En helg i Härnösand börjar komma till ende.
Haft väldigt roligt. Igår hade jag inte ont i magen förrän på kvällen så det var himla skönt.
Åsa har varit en gudinna såklart.

Igår kväll passade syrran med co Emilia så gick jag och Åsa ut och käka. Skönt att få vara vuxen kvinna för ett par timmar och inte bara mamma. Fast det är inte så bara det heller.
Sett mycket som förändrats i staden. Dock samma människor.
Vädret ute är vackert, hoppas det inte blir allt för varmt för det är ganska drygt att resa i.
Hem till Umeå är det som står på schemat idag.
Sska bli skönt att få komma hem och återgå till jobbet i morgon.
Är ledig torsdag och Fredag så jag längtar redan dit :-D

Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen så att man vaknar till.
Denna helg har inte min dotter väckt mig med att tvärtända lyset i taket, nej denna gång har hon hoppat upp i bäddsoffan och gett mig så många pussar och kramar. Det får hon gärna fortsätta med :-)

Tittar in i kväll och lägger upp lite bilder från helgen.

Kram till er!

Inga kommentarer: