söndag 6 mars 2011

3 års damen

Här är hon, med en matchvikt på 4345gr. Barnmorska Eva Nordendahl (pensionerad nu) håller upp en rädd prinsessa.
Påklädd för att påbörja sin första tid i livet.
Hanna, känner du igen pyjamasen? Tyckte denvar perfekt utom just det att den översta knappen aldrig gick att knäppa för mig..trasig på nåt sätt.
Mössan som hon fick av Jenny...
Från i morse på 3års dagen. Självklart ska det väckas upp med skönsång och frukost på sängen.
Nu har en tårta gjorts nästan klar..bara garnityren kvar och nu blir det dusch av mig...sedan fortsätter jag med fjärilstårtan...
Blir en bra dag.. hon har sett fram emot den så länge nu.
Kram!

1 kommentar:

Fangoria sa...

Stort grattis till 3-åringen idag! Ja jag får lite flashback när jag ser pyamasen, både Kiron och Tiril använde ju likadan...Fast min var det aldrig några problem med knappar på=)