tisdag 8 mars 2011

En lista under bloggtorka


Jag har ingen fantasi alls men kände ändå att jag skulle göra ett inlägg, så det fick bli en lista.

Favoritcafé: Café Station eller Göteborg.

Favorittidning: Faktiskt nördigt nog en korsordstidning.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina sköna långärmade tröjor.

Byter gärna garderob med: Någon med bättre smak.

Vanligaste färgen på mina kläder: Rött, Lila men främst svart och vitt.

Sminktips till allmänheten: Sotade ögon drar till sig grymt mycket uppmärksamhet.

Min lägenhet kan beskrivas som: Inget som hör ihop.
Mig själv med tre ord: Omtänksam, bitter och arbetslycklig.

Jag tränar: i mina tankar.

Jag ville bli när jag var liten: Busschaufför.

Nu vill jag bli: Busschaufför eller konditor.

Humör just nu: Trött men glad.

Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa.

Hur många kuddar sover du med: 2-3 st.

Morgon- eller nattmänniska: kvällsmänniska.

Sparare eller slösare: Både och, beror på humör.

Bästa film: Love Actually eller The Holiday.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-4 st.
Bio eller promenad: Promenad går före Bio.

Är du kittlig: Mindre nu än vad jag tidigare varit..betyder det att jag börjar bli gammal?

Största svaghet: Att vänta.
Det här är jag bra på: Att ge pensionärer det där lilla extra som sätter guldkant på deras tillvaro.

Chips, morötter eller godis?: Om morötterna är rårivna så why not.

Stökigt eller välstädat? (din lägenhet) : Tromben kom förbi.

Kaffe, te eller inget?: Vatten är ganska gott.

Har du en besatthet?: Choklad.

Inga kommentarer: