onsdag 23 mars 2011

Ultraljud

Idag var det då dax för ultraljud för att se om bullen låg rätt.
Tack och lov så hade bullen lagt sig rätt..hjärtat slog så fint...
Var så mysigt att se bullen igen.
Inte allt för många dagar kvar tills jag får hålla bullen i min famn.

Igår var det dax för sista föräldraträffen.
Nu får man se med spänning vem som blir först ut av oss alla att få barn.
Bara jag och en till som har bf i april, resten var i maj nästan juni.

Igår vart det en konstig kväll, kan inte berätta varför, men kan säga att det kom ju en kille och titta på min lägenhet igår. Sen hände det en del saker efter att han gått.
Hur som helst så vaknade jag efter 23 och då hade Kärleken gjort mat.. kasta i sig den och sen i säng igen.
Sov otroligt bra i natt..äntligen!
Vet inte om det var Kärlekens förtjänst eller citodonet :-)

Igår vart jag fortsatt sjukskriven 50% till och med bf.
Får hoppas nu att jag orkar fortsätta så länge jag kan.
Idag fick en kollega ännu en gång hjälpa mig att stänga dragkedjan på jackan.
Magen har visst växt lite ändå :)

Nä nu ska jag vila.

Kram!

Inga kommentarer: