söndag 13 mars 2011

Tävla om presentkort på Body Shop!

Nu har ni som läser chansen att tävla om ett presentkort på The Body Shop
till ett värde av minst 150 kr!
Det enda ni behöver göra är att följa mag-jämnförelserna och helt enkelt gissa på dels vilket datum som "Bullen" beräknas komma och kommer det in flera gissningar på samma datum så får ni även gissa på tidpunkt; den som kommer närmast i tid vinner.
Men är det så att ni även lyckas pricka in rätt kön på den vinnande gissningen så lägger jag till 50 kr i vinsten. Så sammanlagt kan du alltså vinna till ett värde på 200kr!
Lycka till!
Ni har på er att gissa till och med 3 april, efter det får ni hålla tummarna att just DU vinner.

13 kommentarer:

Carro sa...

Jag gissar på att det blir en pojke onsdagen den 13:e april ;)

Carina B. sa...

Tror på 19 april och en pojke

Farbror_A sa...

En tjej blir det 06:48 den 17 april...

Stina sa...

Jag gissar på en pojke söndagen den 17 april.

sandra sa...

Jag tror 15 april och att det blir en pojke=)

Zandra sa...

25/4 kl 04:18! Pojke :)

Jenny sa...

22 april en pojke 02.30

Malin sa...

Malin säger att det blir en Flicka den 24/4 kl

Anonym sa...

Jag tänkte ocksa 19 april och pojke, sa da lägger jag väl till kl. 07:35

Helena

Fangoria sa...

Min gissning är flicka, 26/4 kl. 05.44!

Angelica sa...

Pojke den 25 april kl 20:00. :)

frida sa...

En tjej den 22 April 12.42

Lycka till!

Pernilla Hedman sa...

Pernilla gissar på 17 april kl.17.34 och att det blir en flicka! Lycka till tjejen!!