torsdag 31 mars 2011

Sitter på jobbet...

...och bloggar en vända. Vet ni, jag slits i sär inuti mig. Tänker främst på alla tankar och funderingar. Vill ju på ett sätt sjukskriva mig, men vågar inte. Klarar det inte. Börjar bli som pappa..pappa hade också problem att vara hemma sjuk. Han tillät sig inte att vara det direkt. Att jobba gör jag väl inte mest för det sociala, utan främst tjures jag på och jobbar pga att där slipper jag tänka. Slipper känna allt för mycket oro. Slipper tänka på motgångarna jag och Kärleken har/haft. Slipper tänka på alla hans lögner. Min kropp mår skit egentligen. Den känner sig slut. Säljes till högst bjudande. Tung arbetsdag igår och tung idag. I morgon går jag in i v 37+0 vilket enligt min bm är fullgången tid. Senaste besöket på MVC resulterade i dessa värden: Blodtryck: 110/55 SF : 34 Hjärtslag: 140 Vikt: + 14 Inget HB eller blodsocker kollades då det sett så bra ut sist, blir nästa gång. Nej nu ska jag ut och jobba. Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att Du ska stanna hemma och vila upp dej den tid som är kvar till förlossningen!
Tänk på att Du och hela Din kropp behöver samla kraft också inför den kommande tiden med ett spädbarn.
Tänk på Dej själv lite nu för en gångs skull, det är jätteviktigt.
Kram
Carina