tisdag 8 mars 2011

Låååång lista.

Vilken svordom använder du mest?
Knullrunk!

Äger du en iPod?
En vaddå?..känner mig gammal, men har ingen användning av en sådan.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Vanligast 5.50 fast vissa gånger 5.40.

Hur många resväskor äger du?
2 st.

Använder du flip-flops?
Aldrig..gör ju ont ju.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Kvantum lämpligast.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Både och.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Dåligt minne.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Den som står ut med mig.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle faktiskt betala bort mitt lån.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Säkert..jag själv bla.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope. Fast skulle behöva.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Mamma Mu dyker.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
OJ....finns för många.

Vad åt du till middag senast?
Pannkakor.

Använder du huvtröjor?
Inte längre.

Kan du vissla?
Javisst kan jag det...*visslar*

Vem var den senaste som ringde dig?
Kärleken.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Kaffekopparna.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Självklart.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja självklart.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Svårt att säga, men dom använder inte plastpåsar längre.

Hur många syskon har du?
3 st, 2 bröder och 1 syster.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Jo det kan jag vara, men även ganska självsäker.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Alla Labanfilmerna.

Äger du några band t-shirts?
Nej inte nu.

När flög du senast?
Juli förra året, ner till syrran i Tjockholm.

Läser du för skojs skull?
Jo ibland.

Diskar du din egen disk?
självklart...Inga har gått på semester.

Har du gråtit offentligt?
Of course.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Lapptopp.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Man lär sig något nytt varje dag.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja..vill tatuera in Emilias namn och födelsedata.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Man kan dela....lever vi jämnställt eller vad?

Kan du kasta macka?
Japp det kan jag..mjukost är att rekommendera.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej...lockar inte heller.

Vad har du med dig in på bion?
Biobiljetter är ett bra tips...sedan popcorn.

Vem var din favoritlärare och varför?
Oj...Lolle eller Åke

Vad har du för väder?
Nattsvart och nån enstaka minus eller plusgrad.

Har du en blogg?
Hmm... jag funderar på att skaffa en :-p

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Idrott och engelska.

Gillar du att flyga?
Nej fy fan.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet och öppenhet..gärna humor.

När sov du senast på golvet?
Det var länge sen.

Om du har körkort, när fick/tog du det?
18 eller 19 september 2002.

Vilken är din favoritdrink?
Vatten...och Razzel.

Gillar du din boende-situation?
Nja...

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
minst 5-6 timmar.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja just nu är dom det tyvärr, ändå skulle ju denna vecka bli lugn....så går det då man har ett ex.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nja ibland, men väldigt sällan.

Vilken är din favoritfrukt?
Just nu: Päron.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte just nu.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
28 år.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej det tycker jag inte...men det finns en person som gör det väldigt ofta och det gör att jag funderar på den personens svenskabetyg.

Tror du på liv på andra planeter?
inte just nu

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kärleken

Tror du att Gud är man eller kvinna?
En höna.

Vad var det senaste du åt?
Pannkaka ju.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Kommer bäst överens med det motsatta könet.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja det undrar jag med...herre gud.

Gillar du senap?
Nej men huga.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fan va värdelös jag är.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja jag längtar tills jag får göra det.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Shreks fru.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej men från tradera... senaste var väl nåt scrapbookingaktigt.

Tycker du om att krama folk?
Man ska kramas ofta. Bra för själen.

Äger du en digitalkamera?
En digital systemkamera faktiskt.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Hahahaha ingen. Jag är unik ;-)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jo faktiskt, men jag är lika dan själv.. tycker det är värre då folk aldrig svarar på sms.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen än så länge.

Tycker du att du är attraktiv?
Nej.

Vad är du allergisk mot?
Ljugande karlar.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej inte direkt...

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Hoppas på Steve eller Ola-Conny.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Självklart alla!!!

Inga kommentarer: