lördag 26 mars 2011

smärtsamt

Ganska smärtsam dag kan jag säga.
Nu är det inge roligt längre.
Har en nerv som sitter i kläm kring bäckenet som gör att det strålar ut smärta på utsida höger ben.
Är tyvärr ganska beroende utav mina ben så då smärtan kommer får jag väldigt svårt att gå. Kan som inte stödja på det :-( och har svårt att blockera smärtan genom att tex vridapå kroppen eller göra något för att den ska släppa.
Min naprapat skickade mig vidare till 1177 och dom i sin tur (efter en kötid på 20 minuter) skickade mig vidare till förlossningen.
Har inte ringt dit än, men hon kommer nog ge mig samma svar som 1177 gjorde. TENS-apparat och citodon, som jag dessutom måste hämta ut.

Min naprapat tyckte att det var dax att gå hem..dvs sluta jobba, ta det lugnt.
Men jag älskar mitt jobb. :-(

Inga kommentarer: