måndag 7 mars 2011

Utmaning

•Nämn något som gjorde dig glad igår?
- Att se min dotter så lycklig under kalaset.

•Vad gjorde du kl 8 i morse?
- Då skrev jag färdigt ett blogginlägg har jag för mig.

•Vad gjorde du för 15 min sedan?
- Då klädde jag min dotter vars pappa skulle hämta henne.

•Det sista du sa högt?
- Det där är Boris

•Det senaste någon sa till dig?
- Hej då (med busig röst från trollet).

•Vad har du druckit idag?
- Idag har jag druckit massa vatten och svepte 2 festisar i morse.

•Vad var det senaste du åt?
- Tog en bit mjuk banankaka.

•Vad var det senaste du köpte?
- Jäst och Bakmargarin.

•Vad är det för färg på din ytterdörr?
- Den är härligt vinröd.

•Vad är det för väder hos dig nu?
- Tror det är minus 2 och lite småmulet.

•Godaste glassmaken?
- Riktigt god choklad eller melon.

•Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Jo det tror jag på.

•Sover du tungt?
- Inte nu som gravid. Inte då Trollet är snuvig och snarkar. Men möjligtvis om jag sover helt själv, då sover jag tungt.

•Drömmer du mardrömmar?
- Jo det händer, senaste var om Trollet, jag skulle byta blöjan på henne och hon ligger och gråter, då jag öppnar blöjan är det blod där varpå hon säger "mamma hjälp mig!". Då vaknade jag upp gråtandes.

•Trivs du med ditt jobb?
- Jag trivs ypperligt. Stans bästa kollegor och pensionärer.

•Favoritklädsel?
- Just nu : Svarta mammabyxor och någon skön tunika till det.

•Vad ser du om du tittar till höger?
- Boken "Bo blir över".

•Vad gör dig glad just nu?
- Att min SGI höjdes med närmare 28000kr.

•Vad ska du göra härnäst?
- Borde diska, borde sova, borde städa undan alla barnböcker, kommer att se på Gynekologen i Askim eller En unge i minuten.

•Favoritgodis?
- Oj, äter sällan något som är gott. Men Marabou's ,jölkchoklad funkar.

•Kläder just nu?
- Svarta mammabyxor och en beige långärmad tröja.

•Sommarplaner?
- Mina sommarplaner även detta år är att försöka ta mig ner till Ullared. Misslyckades förra året så detta år vill jag lyckas.

•Spelar du något instrument?
- Nej verkligen inte... visslar mest.

•Vad är viktigast för dig?
- Min älskade gounge.

•Längtar du mest efter just nu?
- Att få flytta och föda barn..sen i vilken ordning det blir det får tiden utvisa.

Inga kommentarer: