tisdag 3 november 2009

Dagen som varit

Idag har det varit tisdag. Jag har jobbat idag, men halsen har varit helt fucked up.
Halsen är svullen ordentligt, svårt att svälja så jag har inte kunnat äta nånting idag..enbart druckit fruktsoppa och honungsvatten men efter en stund så torkar ju det även ut så effekten blir ju värre då.
Jobbar bara i morrn och på torsdag så jag får vila resterande dagarna.

Idag var det ett par som tittade på lägenheten. Men dom pratade inte så mycket utan gick runt och tittade sen var det hej då. Så vi vet som inte om dom ville ha den.

Idag skrev jag kontrakt för lägenheten... kändes bra men var ändå darrhänt.
Stort steg.

Gud jag är så trött på alla bråk.
Sen vill jag så gärna gå på bio, det var ju så länge sedan nu. Har så många filmer jag vill se.
I värsta fall får jag gå själv. Varför ska man gå med någon egentligen? Man ska ändå inte prata under filmen..

Nä nu ska jag försöka sova..
kram!

1 kommentar:

Sweez sa...

Jag vill åxå gå på bio :) vi kan gå du o jag :D kramis