lördag 7 november 2009

Helg

Då var det lördag igen, och där satt jag och deppa....
eller nä förresten.. jo lite uttråkad är jag...
har inte hänt ett skit idag..
igår då jag skulle laga mat så hade jag kört igång ugnen. Kruxet var bara att då jag öppnade luckan och skulle ställa in plåten så vällde det ut ett moln (efter rengöringsmedlet som använts för ett par veckor sen, konstigt för ugnen har ju använts efter det) som stiger upp mot taket...
Brandlarmet börjar tjuta.. T bara irrar omkring och då går hans nya extrachaufför in i bilden, han är väldigt lång så han sträcker sig bara efter den i taket och tar ner den...

Snöat har det gjort sen igår kväll, men det är ju plus samtidigt så det är ju inget som kommer stanna kvar i normal vacker form, utan slaskform.
Men vad ska man förvänta sig?

Ikväll ska jag unna mig en öl eller två. Det kan jag banne mig behöva efter gårdagskvällen som slutade i katastrof. Jag orkar inte blogga om det just nu, men jag vart väldigt sårad.

Nu ska jag ta upp mitt gostroll från vilan.

Kram till er!

Inga kommentarer: