torsdag 26 november 2009

Torsdag

Döm av min förvåning då jag vart inringd i morse. Första gången sen jag flyttade upp hit. Kändes bra att säga ja också. Fick jobb för i morrn också. Det är superbra.
Hann få ångest över att jag varit ledig i så pass många dagar.

Vill ju som jobba, främst då jag tycker om att göra det.
Fick ett samtal idag. Från ett företag som söker en person till en tjänst på 75-80% tjänst - Nattvak. Dom behövde personen typ nu och fram till i februari bara. Och jag har inte tackat ja till det än, för 3 månader är så kort tid. Hade det varit 6 månader så hade jag känt mig mer säker på att tacka ja. Men nu funderar jag fortfarande.
Jag får se... kan ju träffa han så jag får veta mer och få mer information om företaget.
Ska fundera som sagt.

Sen ringde Micke från dagis, då har Emilia feber igen, så det var till att vabba sista 1½-2 timmarna som jag hade kvar :-S Hon har kommit in i en helt annan fas nu har jag märkt. Hoppas den går till sig så att säga.. för det är en situation som jag inte vet hur jag ska göra som i.

Jag har börjat gilla Dead and Gone med Justin Timberlake. Blir bra ljud i bilen faktiskt.
Saknar baslådan, men men... inget jag får med mig i alla fall i separationen, så det kvittar.

Har insett att min önskelista inför julen börjat bli lång. Det är lite illa.
Vet inte om jag kommer våga lägga ut den här.. skäms lite.

Egentligen har jag inte så mycket att blogga om nu ikväll då T snart kommer hem. Ska fortsätta med photoshop och sen om jag kan göra det jag vill få fram.
Sen får man se om T fått lägenheten som han anmälde intresse för. Vi får se.
Lön i morrn :-)

Ta hand om varandra i helgen.
KRAM!

Inga kommentarer: