fredag 27 november 2009

Fredag

Idag är det fredag, och ni kommunalare vet ju vad det betyder, Yeah baby, PAYDAY!!
Efterlängtad så in i hvetet.

Idag hade jag en sådan rolig dag på jobbet, först så ser jag till att jag blir minst en halvtimme sen genom att åka till helt fel tant.. första gången som jag blandar ihop efternamnen.
Men då fick jag stressa och det var skönt, vilket resulterade i att jag helt plötsligt låg 5 minuter före mitt schema :-)

Sedan jobbade jag med underbara kollegor idag, vi hade så roligt på lunchen och även efter deras lunch (slutade 12:30 idag). Dom har sån skön, snuskig humor, precis som jag gillar. :-D
Man får som tänka på annat verkligen då man är på jobbet.

Nä nu ska jag ta upp dottern som vaknat och sedan då hennes pappa kommit så ska jag åka och handla hade jag tänkt. Vill ju vara ifred någon gång.

Kram till er!

Inga kommentarer: