torsdag 12 november 2009

Snart helg


I morgon är det fredag, på lördag är det en vecka sedan pappa gick bort.
Känns fortfarande overkligt, speciellt nu... eftersom jag är så van att träffa pappa då man åker hem till Härnösand, finns mycket jag kommer sakna men främst de spontana kvälls-samtalen då mamma jobbar och han har lite att göra.
Inga fler samtal..

Jag har bestämt mig för att läsa upp en sak på fikat efter begravningen, men finner inga ord, många har sagt att jag ska tala ur hjärtat... men vill ha saker och ting uppskrivet utifall att jag inte skulle klara av det och att prästen måste läsa upp det...

Hoppas orden kommer i helgen.



Pappa jag älskar dig!

Sitter nu och beställer kort.. dels korten från sjukhusvistelsen för han... sen också kortet på honom förstorad som ska finnas i tavelram på kistan nästa fredag.

Nu är den en vecka kvar till begravning.
Jag gråter.

Delar med mig av min sista officiella bild på pappa. Bilder från sjukhusvistelsen orkar jag inte dela med mig, nog jobbigt som det är.

Inga kommentarer: