söndag 1 november 2009

Helgen är över

Ja den är över för denna gång.
Har en del bilder på mobilen som jag vill visa er, men då jag blir tvungen att blogga från brorsans dator istället för min så går det inte riktigt just nu, får lägga ut dom ikväll.
Då kommer ni få se hur jag från Birsta till Härnösand körde bil med en flaska mellan benen... lugn det låter äckligare än vad det är.
Ni kommer också få se lappen som jag hade vid min bil där en granne tackade för att jag ställt mig över 2 rutor *fniss* (speciellt roligt då det inte fanns några streck att hålla sig efter)

Jag var ner till pappa igår, alltså gud va kul det var att se honom. Riktigt bra med färg hade han fått i ansiktet, man fick se hans klarblåa ögon. Han kunde se åt mitt håll men jag vet inte om han såg mig klart och tydligt. Men jag såg också rädslan i hans ögon, ledsamheten och irritationen.
Han vart stressad då jag började prata med han och då han såg mig, så jag sa: "Lugn, andas lugnt...såja ta det lugnt..inte prata..vänta med det". Och han vart väldigt lugn igen.
Sköterskan visade honom teckningen som Emilia hade ritat till honom.
Hon satte upp den på väggen där även de andra teckningarna satt.

kl 17 ikväll kan ni tänka på mig..då ska jag titta på nästa lägenhet. En 2:a denna gång. Spännande. Hoppas på att den är fin.

Nej nu ska jag ta och packa ihop och åka hem mot Umeå igen. Vackert väder är det. Hoppas det håller i sig.

Kram

Inga kommentarer: