måndag 2 november 2009

Leende

Jag gick verkligen runt på jobbet idag med ett stort leende.
Klart man hade en viss bitter underton i skämten ibland, men på det stora hela så var jag On fire.
I morrn tisdag kl.... ja en viss tid så ska jag skriva på kontraktet..kontraktet till mitt nya liv :-D
Till min nya start i livet.
Kände att saker och ting började vända, så kom ett bakslag idag på eftermiddagen.

Pappa har blivit sämre igen. Dom har varit tvungen att byta antibiotika då lunginflammationen inte vill ge med sig. Kisseriet har avstannat lite och sen var det fler värden som inte var bra.
Det är så tröttsamt. Man är så maktlös.

Dom hade sagt idag att han hade varit irriterad, och tro f*n det, han kan inte prata, inte ta hand om sig själv utan är ständigt beroende utav andra stackarn. Och jag vet att han avskyr det.
Min lilla pappa, när ska du få bli bra? När ska du få komma upp hit till Umeå så du får ordentlig vård?
Sköterskorna på IVA är bra.. men läkarna bara leker med hans hjärta. Pigga på dig nu så du kan få komma upp hit. Kämpa!

Nä nu ska jag duscha och sova.

kram

Inga kommentarer: