onsdag 25 november 2009

Något positivt i all missär


Ringde kk idag... alltså kvinnokliniken.
Idag orkade jag inte med nåt mer skitsnack. Som tur var så fick jag prata med en väldigt sympatisk person (thank god!).
Hon såg i journalen samtidigt som jag berättade om hela kalaset och godtog INTE att få träffa samma läkare igen, ej heller att få en samtalstid med någon utav dom heller.
Så nu fick jag en tid den 4:de December :-D
En sten som lättat från hjärtat.
Jag tänker inte accepterad att bli flyttad fram och tillbaka mellan olika avdelningar nu, jag vill ha utrett om vad som är fel på min kropp, varför min kropp inte mår bra. För det gör den ju inte.
Ska i morrn också ringa till min doktor och begära blodprover för att utröna närmare om vad felet är.
Tänker inte ta nån skit nu. Jag vill må bra, min kropp vill må bra, det har den rätt till. Jag har rätt att få vara glad och trygg, inte orolig så att mina humörsvängningar speglar sig mot mitt barn och mina underbara vänner.
Sen saknar jag pappa så mycket.. saknar folk i Härnösand rent allmänt. Ni betyder mycket för mig.
Kram

Inga kommentarer: