onsdag 8 september 2010

Bocklös

Kärleken rakade ju av sig sitt skägg som han hade på hakan.. så nu är han bocklös.

Illamåendet har inte avtagit...fast det är inte värst på morgonen ändå, för efter en viss procedur så går det till sig, det blir värre på kvällarna faktiskt, och jag är så hungrig innan jag ska sova, att jag egentligen borde tvinga i mig kvällsfika, men hur lätt är det? Är man illamående så är man.
Har dock lyckats med följande dessa dagar:
  • Har fram tills idag inte kunnat äta choklad, förutom Kitekat
  • Godis rent allmänt går inte ner om det inte heter Fizzy Chips
  • Den enda yoghurten som jag klarar av utan att kväljas är Valios Sommarbär
  • Magen mår bättre, men är inte fullkomlig; tack vare Laktosfritt.
  • Ett chips tar bort mitt illamående för en eftermiddag, väldigt skumt, men det funkar.
  • Oroat i hjäl mig över rädslan att bli ensamstående 2 barnsförälder.

Han kom förbi sent igår och vi pratade.
Han sa tom "Vad är jag för slags människa som gör att en annan människa helt ändrar sig och sitt sätt att leva för mig?".

Mitt svar: "Nä inte vet jag, men nu kör vi så här, men jag hoppas du växer snart för i en relation borde man växa som människa, växa i relationen. Man kan inte alltid hålla fast vid sitt gamla liv".

Tröttheten har jag dock inte lyckats bota. Idag kändes det verkligen som om benen skulle ge vika, och hade dom gjort det så hade jag legat kvar, hade inte rest mig upp. Jag är så djuriskt trött. Tungt sinne.
Jag hoppas det förändras snart, för nu börjar det bli tungt, och då har det bara börjat.

Nä nu ska jag ta och hitta åt sängen.
Ta hand om er!

Kram.

Inga kommentarer: