fredag 24 september 2010

Förvirrad fredag


Precis som bilden säger, ju mer jag tänker desto mer förvirrad blir jag.
Varför hela tiden leka med mina känslor?
Varför går saker inte in som vi pratar om?
Eller dom går in just då, han lovar ständigt bättring. Men varför är han så jävlig ibland?
Hur fan ska jag vara för att han ska vara nöjd?
Hur mycket mer ska jag behöva ändra mig?
Förutom att vi sa hejdå i morse då han åkte på jobbet så har vi inte pratat på 24 timmar. Jag förstår inte vad jag ständigt gör för fel då han agerar så här.... så här omoget, ja nu var det sagt!
För det är så jag börjar se det. Varför kan han aldrig mogna? Hur jäkla länge ska jag behöva vänta på att han ska bli mogen nog att förstå att han faktiskt gång på gång sårar mig i och med detta beteende?
Nu sätter jag mig i soffan, framför idol och känner mig allmänt besviken!

Inga kommentarer: