torsdag 23 september 2010

Degen på jäsning


Och lilltrollet ute på sin cykel med Kärleken.
Ikväll blir det pizza. Jag har verkligen längtat.
Kärleken har till detta eminenta tillfälle köpt Vuxendricka (som Emilia säger) dvs Cola.
Hemmagjort är ju alltid bäst, och med en assistent går ju allt så mycket smidigare.
Min doktor ringde idag, i morrn hade det varit 6 veckor sedan jag tog provet för laktos.
Hon sa att provet inte hade påvisat någon allergi mot det, så jag berättade för henne vad jag gjort sista tiden, att jag enbart kört på laktosfritt och vad som händer då jag så att säga "testat" laktos igen, så hon tyckte att jag skulle köra på laktosfritt eftersom jag mår bra utav det, och att folk med IBS tex kan få laktoskänning men mår bättre på laktosfritt. Men om jag har IBS är inte utrett.
Hur som haver, jag kör på det här nu så får vi se sen.
Det kan väl knappast bli värre, eller?

Nej nu återgår jag till pizzabakandet...
Ta hand om er ikväll.

Kram!

Inga kommentarer: