måndag 13 september 2010

Nu var det slut

..på illamåendet. Kände av en del i lördags.. men fullkomligt vräkte i mig käk under lördagen.
Jag och min särbo hade svärmor med sin särbo på besök.
Vi bjöd på potatisgratäng och grillad lax.
I efterrätt så vart det Kladdkaka med grädde.
Sedan spelade vi UNO och käka chips. Kärleken vann, jag kom tvåa, svärmor trea och hennes särbo kom sist. Men dom spelade för första gången så dom gjorde bra ifrån sig i alla fall.

Söndagen var ganska värdelös. Regnade som bara den, det vart pizza till middag..."pissa" enligt lilltrollet. Jag vart totalt uttråkad och hade lite ont i magen så jag var inte särskilt social den dagen. Kärleken skulle ge mig sovmorgon i lördags, men han glömde bort det som vanligt.
Fick sovmorgon igår istället, men då låter han henne leka med träklossarna på parkettgolvet istället, hur mycket fick jag sova?

Idag åkte hon till sin pappa, så hårt att se henne gå in i hissen och att jag inte var med henne. Saknar henne nu mer än någonsin. Älskar henne så, mitt lilla gostroll. Hon är så jäkla mysig nu.

Nu tycker jag att det låter som om maskinen ha tystnat. Dax att hänga tvätten.
En trist, lugn och ensam kväll.
Nu blir det Ullared!

Kram.

Inga kommentarer: