lördag 4 september 2010

Vad 17 ska man använda?


Jag har under årens lopp haft problem till och från med ilningar i tänderna. Men jag har använt Sensodyne hittills för det har funkat för mig. Tills för ett par veckor sedan då det fanns gratisprover utav denna på affärn. Man fick ta hem 1, jag kom hem med 3. Hur som helst så funkar denna verkligen, man är ju alltid så skeptisk då man ser deras reklam att "kan det där verkligen funka?"...Jo den funkar verkligen direkt.
Ett problem dock... låt oss säga att du borstar med denna 2 gånger om dagen, men så kanske du har lite för bråttomt en morgon och glömmer att borsta efter frukost... då får du ett helvete kan jag säga. Glömmer man så ilar det mer i tänderna än vad det gjorde innan du började med tandkrämen. Så vad 17 ska man använda för tandkräm?? För den där vågar jag inte använda mer.

Inga kommentarer: