onsdag 24 mars 2010

33 snabba

OKEJ, JAG ERKÄNNER; FÖLJANDE UTMANING är tagen.

vad gjorde du klockan 08.00 imorse?
Då var jag på väg till en vårdtagare.

vad gjorde du för 15 minuter sen?
Åt upp min sista tugga på äggmackan.

det sista du sa högt?
"Sov så gott mammas lilla gostroll. Älskar dig, syns i morrn, puss puss."

det sista någon sa högt till dig?
"Ja på dagis så existerar inte tutten förrän dom får syn på föräldrarna".

vad har du druckit idag?
kaffe, sprattelvatten, juice.

vad var det senaste du åt?
Äggmacka som jag var tvungen att trycka i mig.

vad var det senaste du köpte?
En verktygslåda och en massa verktyg.

vad är det för färg på din ytterdörr?
Vinröd

vad är det för väder hos dig nu?
-9 och mulet.

godaste glassmaken?
Oj.... melon är gott.

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
SJÄLVKLART!..det var inte så länge sen det hände.

sover du tungt?
njae....jo då dottern är hos sin pappa.

drömmer du mardrömmar?
sällan, men det är klart att det inträffat

trivs du med ditt jobb?
japp! har det bästa!

favoritklädsel?
löst och ledigt och gärna kjol

favoritlåt just nu?
Oj det är så många bra, finns mycket bra på rockklassiker.

vad ser du om du tittar til höger?
min härligt rosa mobiltelefon.

vad gör dig glad just nu?
Framtida blomleverans

vad ska du göra härnäst?
hänga tvätt sedan sova

höger eller vänsterhänt?
högerhänt såklart.

humör just nu?
trött och nervös.

favoritgodis?
oj, ingen speciell tror jag, men zoo funkar alltid.

kläder just nu?
en skön kjol och min nya arbetströja.

sommarplaner?
jobba, och förhoppningsvis en flygresa till min älskade syster och hennes familj.

hur många kuddar sover du med?
2, men vill ha 4 som förut.

spelar du något instrument?
inget...en och annan pruttpolka kan man hinna riva av ibland.

morgon- eller nattmänniska?
Före barn: morgonmänniska. Efter barn: nattmänniska

vad är viktigast för dig?
Min dotter Emilia och kärlek.

är du kittlig?
Njaä, ja på ett ställe bara.

snarkar du?
Nej men jag kan periodvis prata mycket i sömnen.

äckligaste insekten?
spindeln.

stökigt eller välstädat?
stökigt välstädat gillar jag... är nånstans mitt i mellan.

längtar du efter just nu?
ett ja.

TYCKTE DU ATT DETTA VAR EN TREVLIG UTMANING OCH HAR ETT PAR MINUTER ÖVER SÅ VARSÅGOD ATT HAKA PÅ!!

Inga kommentarer: