onsdag 24 mars 2010

Bra dag

Haft en riktigt bra dag idag ändå.
Lugn arbetsdag, har haft ett stort leende på läpparna hela dagen i stort sett.
Gårdagen var helt underbar. Jag är så glad.
Och idag gjorde jag något helt galet, och får se reaktionen utav det i morgon...hoppas jag..

I morgon så har jag först optikern kl 9. Då ska synen kollas upp och se hur mycket stor skillnad på styrka det blir. Sen har jag inte bestämt mig ännu vilka bågar det blir.. att det ska vara så svårt... sen kl 11 är det kuratorn på sjukhuset. Ska bli skönt att träffa henne. Då ska hon få höra en förändring som jag har gjort på en vecka.

Kl 12 börjar sedan arbetsdagen. Sedan på eftermiddan/kvällen ska jag åka och hämta hem mitt gostroll.

Ser på Sexrehab med Dr Drew. Det som dom fick göra idag (kasta tallrikar och skålar fulla med färg mot en stor målarduk för att få ut ilska) det skulle jag vilja göra. Fatta vad frigörande.

Nej hörrni, nu ska jag göra i ordning frukostmackorna för i morgon och sedan sova... ta hand om er... hmm.. kanske måste äta någonting innan då jag inte ätit någon middag idag :s. Så trött på mig själv då jag missköter mig... men det är inte så lätt. Fortfarande en sak som jag ständigt arbetar med.
F*n... har tvätt att hänga också.. oops, hade glömt.

**Kram**

Inga kommentarer: