torsdag 18 mars 2010

Lång dag för mig själv..nästan

I morse så var jag ju till sjukgymnasten.
På väg till honom så tog jag ju bussen, då visade det sig att det var Cissela som körde. Då bestämde vi tid för lördagens spektakel (stavas det så?)
Samtidigt bestämde vi oss för att vi skulle käka lunch idag, så kring halv 12 träffades vi på Balder. Helt underbar lunchbuffé dom har där. Så smarrigt.

Efter det så var det då dax för mig att beställa tid för synundersökning och samtidigt kolla på bågar...som ni ser i ett tidigare inlägg så fick jag med mig 6 bågar hem som jag ska klämma och känna på...
Sedan handlade jag en del saker till lilltrollet mitt, men unnade även mig själv. Köpte också en mössa idag :-O Kors i taket.

Upptäckte en sak idag som jag inte tänkt på riktigt, men som gjorde stor skillnad.
Jag har tappat en bhstorlek. Hade i från allra början av viktprocessen 90DD, nu är jag nere på 80D. Hade 80E för ett par veckor sedan. Men inser ni en sak? Jag kan nu köpa bh:ar i en vanlig butik :-D
Så jag kom hem med 2 nya idag.. kändes så skönt, och självförtroendet fick sig en boost.

Nej nu ska jag faktiskt gå och sova.
Ta hand om er.

Kram

p.s.: I morgon fredag så ska jag gå på bio, jag ska besöka Underlandets underbara värld i 3D.
Trevligt sällskap i form av "iofe". Ska bli tokskoj att gå på bio igen. Inte varit sen 2007. Det är som dax. Längtar!! d.s

Inga kommentarer: