söndag 14 mars 2010

Fel fel fel

Det var ju fel låt som vann igår. Hur i hela ..... hur tänkte svenska folket?
Lärde vi oss ingenting utav Martin Stenmarck, Carola, The Ark och Malena Ernman????

Då det går i Maj så kommer då inte jag att titta.
jo... det vart inge Leos igår, dottern vart lite dålig. Men jag fick vackra blommor igår

Sen tyckte jag att Timoteij bara var pinsamma. Varför stå på scen och låtsas spela instrument, då dom instrumenten inte ens finns med i melodin.

Nej nu ska här göras något nyttigt.
Jag har förresten räknat ut det att då jag jobbat denna vecka som kommer så har jag på 16 arbetsdagar fått ihop minst 140 timmar. Så efter den veckan kan jag nog börja jobba lite mindre...fast v 13 börjar ju hela påskveckantjosan...så då lär det bli mycket jobb då jag dessutom har barnfritt. Jag måste skärpa mig känner jag, främst nu, så att saker och ting inte går till spillo..

2 kommentarer:

Anna sa...

Fast Carola kom 5:a det tycker jag är en bra placering!

Pixi sa...

Jag tyckte det var helt ok låt ,vem hade du velat skulle vinna då!?? Håller med om Timotej,patetiskt...ha det gott=)