tisdag 30 mars 2010

Utmaning 2

Hur bor du:
Jag och min dotter bor i en tvåa på 55,2 m2.

Brukar du komma i tid:
Jag gjorde det förut , sen fick jag barn... men det börjar ta sig så sakta.

Hur lång är du:
Jag är 166,5cm lång.

Kan du laga mat:
Ja helt klart, riktigt roligt att laga.

Vad jobbar du med/pluggar du:
Jag jobbar som undersköterska inom hemtjänsten.

Vad har du på dig just nu:
En slapp tunika och ett par jeansleggings.

Har du någon fobi:
Jag har en fobi för Anne-Lie Rydé.

Hade du en bra kväll igår:
Jo jag hade en väldigt bra kväll efter jobbet igår :-D

Vilket är ditt senaste inköp:
Oj senaste inköp, En egendesignad almanacka.

Din favoritdryck på morgonen:
Det måste nog bli energidryck.

Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Lönen såklart.

Har du sovit i din egen säng inatt:
Nej det har jag inte :-D

Vad hade du sönder senast:
Jag kommer inte ihåg, jag har inte haft sönder något sedan jag var gravid.

Vem snackade du med senast:
Pratade precis med morsan.

Varm favoritdricka:
Choklad är en oslagbar klassiker.

Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Vatten eller fruktjuice.

Alkoholhaltig favoritdricka:
Öl eller cider.

När gjorde du senast något riktigt dumt:
Det gjorde jag nog igår.

Saknar du någon just nu:
Jag saknar Kristoffer.

Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Antingen låta mig jobba för mycket eller kontrollera mig.

Någon jag stör mig på:
Jo det finnes.

Intressen:
Min dotter, träna, långa promenader, vara med Kristoffer och vara med mina vänner och kollegor, baka och laga mat, lyssna på musik, lösa korsord, se en film och kramas.

senaste person du kramade:
Kristoffer... nej vänta nu, träffade ju på Cissela idag ju.

Senaste person du ringde:
Morsan.

Senaste person som ringde dig:
Morsan ringde upp.

Vad drack du senast:
Varm choklad.

Vill du ha barn:
Ja jag vill ha fler barn.

Längtar du till din nästa födelsedag:
Nej inte direkt. Fyller 27 så det är ingen märkvärdig siffra heller, brukar inte bli firad förrän kring jul i alla fall.

Har rakat dina ben någon gång:
Jo som kvinna så har man en del ställen att raka.

Är du sugen på något nu:
Ja lite käk och Kristoffers läppar.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Dricker i snitt 3-4 koppar / vecka.

Använder du hudkräm:
Jo det gör jag, har nu börjat med bodybutter.

Attraheras du av män med skägg:
Jo men dock inte helskägg, sen får en kille gärna ha glasögon så är jag såld.

Micro-pop eller poppa själv:
Jag har tills jag separerade micrat. Ska jag ha något nu så blir det på spisen då jag inte har någon micro.

Brukar du baka:
Bakade ofta förut, nu jobbar jag mycket så det blir bara någon gång i månaden.

Röstade du i det senaste valet:
Jo jag röstade på Vänstern sist, får se vad det blir i detta val.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Nej inte riktigt, men det börjar se bra ut.

Vilken låt lyssnade du senast på:
Rude Boy - Rihanna

Har någon annan sovit i din säng inatt:
Nej inte vad jag vet, den har varit tom.

Vad tycker du är äckligt:
Småkryp.

Har du pengar på mobilen:
Kan man säga, har abbonemang så det finns alltid pengar på kortet så att säga.


Inga kommentarer: