söndag 14 mars 2010

Blir bussåkare för en vecka

Okej, jag kanske inte kräks längre... låten känns okej.. men lite som med Carola, bra melodier men inte att lyssna på live.

Ja då var det gjort då, Nu är inte trollet hos mig längre. Hon är hos sin pappa nu.
Så nu blir jag bussåkare för en vecka igen.
Hon kommer hem igen nästa måndag först. Saknar henne redan.
Trots att hon under hela dagen har totalt trotsat. Så svårt det är med denna 2årstrots.
Svårt att bibehålla pedagogiken. Svårt att behålla tålamodet, fast jag idag fick höra hur bra tålamod jag hade. :-O
Men får se det som att hon nu får chans att ladda sina trotsig-mot-mamma-batterier och jag får ladda mina trötta-mamma-batterier.
Jag får chans att som den sanna arbetsnarkoman jag är jobba arslet av mig och samtidigt försöka få ordning på min lägenhet....

Nä nu måste jag logga ur och sova... klockan är alldeles för sent.
Tog en drink igår förresten... jag och "iofe"... Vart lite stark, och jag har inte druckit just drinkar på länge.. så jag klarade knappt halva så gav jag upp. Men den var god, dock lite för mycket spritsmak då...Vart även en kvällspromenad igår med vagnen...dåligt före en del av biten.. men ändå så jäkla skönt, och stjärnklart var det också. Så vackert. Myste fullt ut.
Fotade en hel del igår, men det får jag nog lägga ut framöver.

Ta hand om er.. Kramar

p.s: I melodifestivalen höll jag på Keep on walking med Salem.. älskar hans stil på scen och främst sången... han har sådan utstrålning, hans låt har jag som ringsignal och byter inte ut den i första taget. d.s

Inga kommentarer: