tisdag 30 mars 2010

Utmaning 3

Vilken svordom använder du mest?
Kuk dyker tyvärr ofta upp i mitt vokabulär.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ständigt på tragiska tiden 05.30.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Kvantum eller Coop.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar hellre bilden, fast försöker vara med på en del också.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En symaskin.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jo det har en person gjort.

När var senast någon stötte på dig?
Oj det var länge sen. Killar stöter inte på mig.

Vad åt du till middag senast?
Vegetarisk korvstroganoff.

Kan du vissla?
Japp det kan jag.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja det klart.

Äger du några popband t-shirts?
Nej dom finns tyvärr inte kvar.

När flög du senast?
Det var i början på Augusti förra året.

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite tyska.

Har du gråtit offentligt?
Japp det har jag.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Garanterat tatueringar, så många drömmar så lite pengar.

Vad har du med dig in på bion?
En popcorn oftast och nåt gott att dricka. Godispåsar borde bannlysas från biografer.

Vad har du för väder?
Klockan är nu 18.57 och solen skiner ännu :-D

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Idrott.

När sov du senast på golvet?
Det var för 2 helger sen då jag sov på jobbet.

Vilken är din favorit drink?
Razzel

Gillar du din boendesituation?
Jovars, men hade gärna haft en trea.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Oj, jag fungerar ju knappt, men kanske minst 5-6 timmar i alla fall.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jo oftast fullbokade.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej inte direkt.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Då blir jag 27 år.

Tror du på liv på andra planeter?
Nja jag tror det då jag ser det.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fan också.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Japp, det finns på min innan-jag-blir-30-lista.

Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att kramas.

Äger du en digitalkamera?
Jo och en system digitalkamera.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Inga.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej jag är ganska van vid det faktiskt.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej absolut inte.

Är du mörkrädd?
Nja.. då jag är utomhus på väg någonstans så går jag inte särskilt sakta.

Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, kontokort och tuggummi.

Inga kommentarer: