torsdag 3 juni 2010

Gått en dag nu

Var ruskigt pigg i morse då jag vaknade..eller nu ljög jag.
Jag var aptrött.. men vart pigg under resten av dagen ändå... tills lunchen var passerad då ville jag bara sova... lägga sig i en stor säng och bara dö av.
Men jag har svävat på rosa moln hela dagen :-D

Och som svar på förra kommentaren; självklart var svaret JA :-D
Tänk er att ni träffar en människa som ni klaffar direkt med samma sekund som ni träffas för första gången. Tänk er att ni får känna en sådan otroligt stark kärlek för en person som ger allt redan från början. Som har mål i livet som vill eftersträvas tillsammans med en annan, för ni vet ju att det bästa är ju att vara 2.

Jag älskar Kristoffer något enormt, han är den jag tänker leva resten av mitt liv med. Vi har en framtidstro och förhoppning. Det är vi, nu och förhoppningsvis för alltid, tills döden skiljer oss åt.

Kram på er. Nu ska jag ta hand om kakan i ugnen (sockerkaka med smak av nötter/banan och choklad med topping av kokos).

1 kommentar:

Zandra sa...

Blir så glad för er skull! G R A T T I S!!!!!!!

Vet exakt vad du menar, när jag träffade Jimmy för ganska exakt 11 år sedan så kände jag precis som du, det räckte med att vi såg på varandra så visst vi att det var vi två, nu & för alltid. En underbar känsla!

Stort grattis till er båda! <3 KRAM