söndag 13 juni 2010

Lista 2

Vad blir ditt namn baklänges?
Anit

Har du gjort en snöängel i år?
Nej i år vart det ingen.

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Hmm.. tror det var när Emilia föddes.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja nån enstaka.. more to come.

Tycker du att sengångare är söta?
Dom ser mest lustiga ut.

Har du någon gång testat karate?
Nej... eller... wax on, wax off.

Första sporten du gick på?
Fotboll.

Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter.

Vad längtar du mest till just nu?
Längtar tills jag står brud i kyrkan.

Hur gammal har du tänkt bli?
Ja... tillräckligt gammal.

Har du haft vattkoppor?
Nej det har jag ej.

Vad drömde du inatt?
Behövde inte drömma, han låg redan breve mig.

Vilken tv-serie är bäst?
Det var Desperate Houswives förut, men nu vet jag inte.

Vad åt du senast?
En sommardröm.

Höga eller låga strumpor?
Höga.

Vad är du mest rädd för i hela världen?
Döden.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Ibland så gör jag det.

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Blommigt.

Bikini eller baddräkt?
Vill säga bikini men är trygg i baddräkt.

Snyggaste läraren?
Oj... finns det snygga sådana?

Är du mörkrädd?
Bara då jag är ute ensam på kvällen.

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Ja typ väldigt ofta.

Riktig gran eller plastgran?
Plastgran är praktiskt och billigt, riktig gran luktar bäst.

Tänt eller släckt när du ska sova?
Det ska vara mörkt.

Godaste drickan till frukosten?
Exotisk fruktjuice.

Vill du bli president?
Nej gud nej

Har du spelat tjej i en teater?
Jo jag har spelat tomtemor.

Duscha eller bada?
Duscha helt klart.

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.

Hur tar du dig till jobbet?
Jag åker kommunalt.

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Ja det har jag bara för att testa.

Sjunger du på toa?
Ja tyvärr.. oavsett vart toaletten är någonstans så sjunger jag.

Vilken färg har din jacka?
Arbetsjacka: Röd/svart. Privat: Svart eller skinnsvart.

Använder du långkallingar?
Nej förra vintern var första gången som jag INTE gjorde det :-o

Är du höjdrädd?
Ja det är jag.

Vilket land vill du åka till?
Italien eller Grekland.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Det var något roligt som Kristoffer sa.

Vad ska du göra NU?
Jag ska nog fortsätta svara på frågor..

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jo.. fast det är svårt just nu då han är på jobbet.

Har du sett din bästa vän gråta?
Jag har sett mina vänner gråta. Utom Veronika förresten.

Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Kommer ej ihåg, äter som vuxen istället.

Vad åt du senast?
Äggröra.

Har du fått någon komplimang idag?
Nej, jag lever fortfarande på den jag fick igår "Du har fått mig att älska livet igen, allt är så underbart då jag är med dig".

Har du varit med i en rättegång?
Jo

Är du polare med grannarna?
Nej men jag säger Hej i trapphuset som man ska göra.

Vilka språk talar din mamma?
Rotvälska..nej men svenska antar jag.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Ingen.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Det var nu senast då Svärmor inte var hemma och Emilia hade somnat i bilen.

Gay?
Nej inte vad jag vet.

Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja det var för måååånga år sedan tack och lov.

Har du äggat ngn?
Nej.. snarare uppeggat ;-)

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej.. och undrar varför denna fråga alltid uppkommer.

Suger det här?
Nja sådär.

Har du varit på stranden?
Jo, fast det var inte på den tiden på dygnet så att man kunde bada.

Har du haft en stalker?
Ja tyvärr.. 4 st. En har fortfarande inte gett upp :-@.

Minns du din/dina musiklärares namn?
Rakel Sundström under låg och mellanstadiet och Åke Dahlbäck under högstadiet.

Hur bra är din syn?
Bra är den med glasögon, mindre bra utan.

Har du varit på ett party?
Det var länge sen nu.

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nja... helst inte.

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?
Jasså.. det har jag svårt att tro.

Har du varit utomlands?
Bilat ner till Frankrike..så ni kan ju tänka ut vilka länder man åkt igenom då.

Har du sett din bästa vän naken?
Nja jag har sett en del av mina väninnor nakna.

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Tycker egentligen att bröllop är tråkiga.. men får se vad sommaren har att ge, det roligaste är ju alltid brudens bröllop. ;-)

Var är dina syskon just nu?
Malin ligger väl lite smått bakis i sin säng efter 40års festen från igår. Min ena bror kanske jobbar eller mekar bil. Medans andra brorsan har det gott hos sin pojkvän.

Vad var den senaste drömmen du minns?
Kommer inte ihåg.

Vilken tid gick du upp i morse?
9isch.

Vad ska du göra i helgen?
Städa upp i lägenheten och sätta upp en rullgardin, för i morgon kommer lilltrollet hem.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Ett stort grattis! Himmel vilken lycka. Har du kikat på klänningar?"

När va du riktigt sjuk senast?
Det var länge sen, men tror det börjar komma något nu.

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Andreas Johnsson.

Vad finns i din bakficka?
Ingenting just nu.

Har du färglinser?
Nej aldrig.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
Jag tror jag sov.

Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar i hopp om att jag drömmer, för det kan väl ändå inte vara morgon redan?

Vad ska du göra efter det här?
Hoppas på att motivationen finnes för en promenad.

Inga kommentarer: