söndag 13 juni 2010

Lista..länge sen nu ;-)

Jag har tråkigt.. och sammanträffande nog hittade jag en hel drös med listor!

--
Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja lite längre skulle inte skada

Skulle du vilja väga mer?
Ja lite mindre skulle inte skada ;-)

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Jag skulle bli enormt ledsen.

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nej det skulle jag inte vilja.

Skulle du vilja dricka dig full nu?
Möjligt faktiskt, men blir så jobbigt i morrn då jag ska jobba.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
ja jag tror det

Kan du slicka dig på näsan?
nej inte alls..kanske lika bra

Kan du kolla i kors med ögonen?
Nej det kan jag inte.

Kan dina föräldrar lita på dig?
Jo kanske.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Jo det kan jag, kan jag göra det på natten då jag sover?

Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja det klart jag kan.

Kan dina vänner lita på dig?
Ja, självklart.

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Nej, jag tatuerar mig hellre.

Kan du suga?
Haha ja, jag kan det ja..dammsuga ;-)

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Kan kan jag, vill är en annan femma ;-)

Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja det är klart jag har.

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Nej, inte personligen.

Har du ett syskon?
1 Storasyster, och 2 storebrorsor.

Har du varit full den här månaden?
Nej inte full, men druckit har jag.

Har du någonsin haft sex med någon?
Ja det har jag.

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja det klart.

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Jag tröttnar aldrig på frågor!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, inte sen imorse.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Jo det har jag.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Jo det har hänt.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Typ.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Nej inte påkommen tack och lov.

Har du haft sex med mer än tre personer?
Ja men inte smatidigt.

Har du ljugit på någon fråga än då?
Inte vad jag vet.


Tjugo VEM

Vem är din bäste vän?
Åsa... henne kan jag berätta allt för och hon skvallrar inte vidare.

Vem älskar du?
Emilia och Kristoffer så klart.

Vem hade du senast sex med?
Kristoffer <3

Vem vill du bli full med?
Mina kollegor faktiskt.

Vem är den bästa artisten?
Inte är det Tomas Ledin i alla fall.

Vem pratade du senast i telefon med?
Min bästaste svåger Hasse.

Vem har du en liten crush i?
Inte är den liten, men väldigt väldigt STOR... Kristoffer såklart.

Vem är snyggast i världen?
Emilia..

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Min dotter Emilia.

Vem är snällast i världen?
Bamse?

Vem vill du prata med?
Någon som kan få mig att le.

Vem sov du med senast?
Kristoffer så klart.

Vem såg du full senast?
Hmm... det är inte Kristoffer för vi har inte druckit så mycket än..kommer inte ihåg.

Vem vet allt om dig?
Faktiskt så är Kristoffer den som vet mest...men han vet inte allt. Men han vet mer än vad alla andra gör.

Vem kysste du senast?
Kristoffer.

Vem kramade du senast?
Kristoffer igen.

Vem kan berätta allt för dig?
Många vågar inte berätta allt för mig för dom kan få ärliga svar och råd tillbaka.

Vem kan du berätta allt för?
Åsa helt klart. Hon kommer med så kloka svar.

Vem hatar du?
Hata är ett sådant starkt ord som enbart används bland fjortisar och dom som vill styra världen så som Hitler... Tycka mindre om låter bättre.

Inga kommentarer: