måndag 28 juni 2010

Snart reser vi


I morgon är det tisdag.. då flyger vi. Har kommit underfund med att det är nog bäst att ta med barnvagnen ändå.. fram tills att flyget går och sen då vi har landat så är det bäst att ha henne i vagn..känns tryggast... och lugnast.

Har betalat räkningarna och har tvättat.. ska börja packa nu lite smått, sedan kommer lilltrollet hem... så skönt att få hem henne. Har saknat hennes famn.

Svårt att veta hur mycket kläder man ska ta med..både för henne och mig..Kristoffer är ju lättpackad ändå.. för han kvittar det.. värre för oss tjejer :-D

Nä nu ska jag ta och göra något vettigt.

Ta hand om er idag..

p.s: Idag så slutade jag med godis,kakor och glass .. lite väl stort att ta alla tre på en och samma gång, men lika bra....
Har ju varit ifrån cola i 27 dagar, går jättebra. Varit ifrån bröd i 2 veckor, och det går perfekt. Äggröra är så gott, speciellt då min älskling har gjort den.
Med alkohol går det sådär, drack visst lite vin på midsommar,.. men är ju ingen storsuput så det lär gå bra det med.

Är ganska nervös över flygning i morrn, jag avskyr att flyga. Vill man ha en snabb död så är ju att flyga det bästa alternativet.
Note to myself: Köpa tuggummi!

d.s

Inga kommentarer: