onsdag 23 juni 2010

Varannan damernas

Hade ingen bättre rubrik.
Denna vecka har ju inte gått i lyckans tecken.
Lång historia, men kan börja med följande.
I söndags så beställdes flygbiljetterna för skattepengarna som jag fick.
I måndags så fick jag ett samtal från polisen. Jag får en bot på 2000kr för krocken jag var med i den 2 juni Förra året! "Det har inte varit prioriterat förrän nu".
Ringer till min kära mor och frågar om hon kan låna mig pengar tills nästa månad. Vilket hon var väldigt snäll att göra.

Bland det bästa polisgubben sa; topp 3 lista:
  1. Ha en trevlig dag!
  2. Kan du beräkna avståndet på krocken som skedde för ett (!!) år sedan?
  3. Godkänner du denna bot?

Han var ju ett geni.

Nu är den betald.

I morrn blir det tripp till Härnösand. Asknedsättning utav pappa då. Så tidig morgon och "trevlig" bilresa ner.. jo trevlig blir den väl, men drygt att åka över dagen, men vad gör man då man jobbar så mycket denna vecka??
Ingen sovmorgon här inte.

Nej hörrni, bäst man sätter i gång med kvinnobestyren innan läggning, tidig morgon i morgon.

Krama varandra i trafiken!

Inga kommentarer: