onsdag 14 september 2011

Ett till





Vad har du för TV-kanaler?
Grundutbudet räcker för mig

Har du åkt moped någon gång?
En gång som liten bakpå brorsan innan den plockades i sär.
Har du busringt någon gång?
Finns det någon som inte gjort de!? :S

Har du fått felparkeringsböter?
1. Skulle haft 2 men jag var gravid och jag vet inte om han tyckte synd om mig så han rev den.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Fallskärm helt klart.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
En stad långt ner i Frankrike
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Vet inte, har börjat tröttna på simpsons och de andra...

Kan du alla orden i nationalsången?
Säkert.

Badkar eller duschkabin?
Badkar har jag just nu tyvärr

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Oj... The Adjustment Burea (eller hur det stavas)

Chips eller popcorn?
Chips

Vilken färg på läppstift använder du?
Sällan jag använder sånt, men rött kanske

Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Var säkert K....Grekiskt

Favoritchoklad?
Mörk choklad.

När röstade du senast?
Förra året..eller när var det val sist? Minns inte

När åt du en hemodlad tomat sist?
För nån månad sen

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej bara en guldmedalj

Klarar du att tanka själv?
Ja det klart, byter gärna däck också
Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej aldrig.
Pepsi eller Coca Cola?
Cola!

Vad var det senaste du handlade?
Laktosfri mjölk

Har du kräkts offentligt?
MMM tyvärr...
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Trodde på det förut..nu vet jag inte längre.

Har du ringt något betalnummer?
Ja det har jag

Kan man vara vän med sitt ex?
Har man barn har man inget val. Annars är jag inte gärna det.

När besökte du ett sjukhus senast?
I somras
Hade du mycket hår som liten bebis?
Nja, det v ar väldigt ljust i alla fall så jag såg skallig ut
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Jag kan inte ta emot ditt samtal just nu..men... osv.
Vad har du i din väska?
Det ser ut som en bilolycka i min väska, men främst blöjor, och bebisgrejor.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Löser korsord för att få hjärnan att varva ner,

Vad är du tacksam för idag?
Att bvc och de sociala finns.

Inga kommentarer: