torsdag 8 september 2011

ja just det

Glömde ju berätta att min mobil härom dagen gick i bitar.. den satt först ihop i 2 trådar..sen på kvällen lossnade den ena och nu sitter den alltså bara fast i en som finns ungefär i mitten på mobilen..väldigt spännande när man ska sms:a i "farten" så att säga...även spännande när man tar samtal...
Fick en massa tips om silvertejp..men det skulle sett mer lattjo ut så idag testar vi superlim.
Kan ju säga att superlim is da shit!

Okej det lagar ju inte alla andra fel på mobilen så som luckan..eller den skulle laga det men man skulle ju sen aldrig få upp luckan heller så sms och mms i det läget blir då uteslutet.

Jag har inte kommit ut än :-O
Sitter i min egen lilla bubbla.. tappar som energin då jag haft så många vaknätter nu. Är trött mentalt...går inte att tänka klart i alla situationer..så hur lär det då bli till veckan då trollet kommer igen?
Det var inte så här det var tänkt att det skulle bli då barnet kom.

Jag vill inte vara ensam.

Inga kommentarer: