söndag 4 september 2011

Resultatet

Lägger nu ut det fullständiga resultatet på min utredning (ord för ord ur journalen):

* HAD (Hospital Anxiety and Depression scale) Självskattningsskala: Ångest 4 poäng, depression 0 poäng

* Screening för bipolaritet MDQ: 0 poäng

* BAI (Beck ångestinventorium - Ångestsymtom): 4 poäng (man kan ha som högst 63 och då är man riktigt i farozonen)

*Audit (alkoholvanor): 0 poäng

* ATQ: 40 poäng, dvs ingen depression (kommer inte ihåg vilken högsta totalsumma av poäng man kunde ha)

*PHQ-9 depressionsenkät: 4 poäng, ej depression.

*Vuxen ADHD självrapporteringsskala: 0 poäng, EJ ADHD.

* Melameds instrument(där man delar summan med 22): 43 poäng, dvs 1,9, dvs ingen diagnos (högsta summan är 154).

Är lycklig över att det vart ett sånt bra resultat.
Jag är normalstörd :-D

Sträcker extra på mig samtidigt som jag går mot sängen. Dax för sängen.
I morgon blir en stressig morgon..bara jag får lämna på dagis vid 9 så blir det lugnt sen, sedan möte på socialen för att diskutera igenom livssituationen som den är just nu, den kontakt jag haft med socialjouren har varit positiv, så jag hoppas mötet i morgon blir detsamma.

Idag som sagt beställde jag flygbiljetterna till mig och tjejerna. Åker i oktober. Längtar!

Dax att sova. God natt alla ni underbara som finns där ute. Ta hand om er.
Kram!

Inga kommentarer: