söndag 4 september 2011

Helgen går mot sitt slut

Helgen börjar ta slut.
Diamanten har kommit in i gråtperioder nu, vet inte om det är magen som spökar eller försenad kolik..den som lever får se, men oerhört slitsamt då hon inte vill sova på nätterna riktigt.

Trollet är det full fart på. Hon längtar efter Moster Malin och Nasse, men Idag bokade jag ÄNTLIGEN flygbiljetterna ner till dom.
Nu var det slut på velandet....Jag behöver komma ifrån all skit som är just nu.
Behöver komma ifrån och få ladda upp mina batterier som just nu går på reserven.

Idag blir diamanten 4 månader. Tiden går fort..fast ändå sakta på nåt vis.
Igår var K's familj här för han har ju fyllt år så dom kom hit och firade honom.

I morrn ska Trollet till sin pappa igen så då blir det en vecka där jag måste ta chansen att vila på dagen då diamanten väl sover, annars kommer jag krevera.

Det är en tung tid nu och jag bara längtar härifrån.

Inga kommentarer: