onsdag 14 september 2011

i väntan





Hur bor du: 4 rum och kök med mina barn
Brukar du komma i tid: nja inte med stadens busstrafik
Hur lång är du: 166,5
Kan du laga mat: Absolut
Vad jobbar du med/pluggar du: Usk:a inom hemtjänsten
Vad har du på dig just nu: Jeans och tröja
Har du någon fobi: Fobi för idioter
Hade du en bra kväll igår: nej den kunde vart bättre
Vilket är ditt senaste inköp:strumpor till diamanten
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: när jag sålde en sak på blocket
Har du sovit i din egen säng inatt: sover alltid i min egen säng
Vad hade du sönder senast: mitt hjärta..annars var det ett glas
Vem snackade du med senast: Maria på soc
Varm favoritdricka: choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller juice
Alkoholhaltig favoritdricka: öl eller cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: everyday
Saknar du någon just nu: ja det klart
Vad ska man göra för att få dig irriterad: fly vid problem
Någon jag stör mig på: ja du vet vem du är
Intressen: mina barn, vara ute i naturen, musik, laga mat, baka, film och träning
senaste person du kramade: Min 3 åriga dotter som vaknade av mardrömmar



Senaste person du ringde: Jenny
Senaste person som ringde dig: Maria på soc
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: har två, det känns okej
Längtar du till din nästa födelsedag: nej den kommer bli ensam
Har rakat dina ben någon gång: flera gånger
Är du sugen på något nu: att kramas
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: högst 1
Använder du hudkräm: länge sen nu
Attraheras du av män med skägg: ibland
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: jo då tiden finns
Röstade du i det senaste valet: japp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej
Vilken låt lyssnade du senast på: Tajta jeans
Har någon annan sovit i din säng inatt: Lovisa
Vad tycker du är äckligt: sånt som luktar mögel
Har du pengar på mobilen: har alltid pengar på mobilen

Inga kommentarer: