fredag 29 juni 2012

Happens in the dark

Hade velat blogga om en sak men fick det mesta sagt i ett inlägg för ett par dagar sen så jag lägger det på is ett tag.
Lite tråkigt bara att man inte ingått riktigt i en viss persons framtidstänk. I väntan på något bättre liv liksom. I sökandet efter en högre mening med livet så var man någon sorts reserv.
Så om personen skulle finna den högre meningen med livet, skulle man ha rykt då?
Nåväl.

Idag är det alltså fredag.
Var iväg på Kvääntum tidigare idag och köpte avocados. Hade ju glömt det då jag handlade sist.
Mmmm, avocados!
Så idag vart det avocado och lax till mig och stuvade makaroner och lax till lillfisen.
Men hon har ätit lite sämre idag, 4de tanden är på gång och det är riktig nära nu har jag känt.
Snart spricker den fram.

I morgon blir det en tur till Skellefteå. Jag blir hämtad ca 9.

Var riktigt lycklig igår också, så pass att jag ringde M och berättade hur lycklig jag var.
Tydligen hördes det ganska ordentligt att jag var väldigt lycklig också :)
Ofta då vi har pratat har jag varit ledsen så därför var jag tvungen att ringa så M kunde få höra en lycklig jag nån gång :)
Fick som en riktig lyckokänsla där kring 20 igår kväll. I och för sig hade jag varit ute och löpt, 6 km! :)
Men det var något mer också...Härlig känsla var det i alla fall.
Hann med armhävningar idag. Ny vecka så då började man på 64 st..och så kommer det gå sakta uppåt innan det gått en vecka igen. Är inne på vecka 3 med min armhävningsapp. Love it.
Ska däremot kolla upp då jag får tid fler övningar för triceps. 

Tanken var ju ikväll att jag skulle fixa till golvet på balkongen. Min lillfis slänger gärna ner saker till grannens uteplats under oss genom springan mellan balkongräcket och balkonggolvet.
Så jag hade tänkt att jag ska såga till det så att golvet går att föras närmare in mot balkongräcket genom att såga ut delar så balkongstommarna passar in.
Men regnet kom så det vart ändrade planer.

Annars då?
Jo jag hade tvättstugan idag.
Fick se en glasögonprydd man idag stå och dregla över ett blont stycke.
Så det är fel hårfärg man har ;)
Plus fel frisyr också..man får kanske spara ut så man kan göra flätor någon gång.


Man är tydligen inte så attraktiv om man har pojkfrisyr. ;)

Ikväll gjorde jag en jordgubbs och rabarberpaj.
Vart fantastiskt god med en perfekt kombination av sött och syrligt.
Plus vaniljgrädde till det.
Mumma!

Nej nu ska jag göra mig i ordning för i morgon, har lite som ska piffas till :)

Ta hand om er och sov så gott då det blir dags för er.
Kram!

Inga kommentarer: