måndag 25 juni 2012

Heartache

Återigen snabb-bloggar jag från mobilen. Har installerat en bloggapp men den vill inte funka, lite som med min cykel. Haft en okej dag. Armhävningsdag idag. 16+14+12+12+17 och vila 90 i mellan repen. I morgon finnes det barnvakt på eftermiddagen/kvällen så Då är det spåret som gäller. Hoppas knäna vill hänga med i mitt tempo Trots att det var en vecka sen sist, och den gången vart det bara 2 km köp. På onsdag får jag efterlängtat besök. Länge sen sist ;) Och på lördag väntar en spännande tur till Skellefteå. Har legat och solat idag. Passade på då lillfisen sov. Har inte sminkat mig på ett par dagar nu. Har inte funnits någon anledning, Men i morrn är det dags igen. Skönt för ögonen att fått vila lite. Nej nu ska jag sova, har tryckande huvudvärk över ögonen. Kram och god natt.

Inga kommentarer: