tisdag 26 juni 2012

One last time

Läste precis något helt fantastiskt som jag länge funderade över när det skulle vara.
På lördag är det äntligen cruising här i stan.
Jag var på den förra året och då var ju Lillfisen "nykläckt"..men hon gillade det för vi shakade lös till låtarna som finbilarna spelade. Vi stod även utanför Peppes fast närmare E4:an och dansade till coverbandet som spelade där då.
Those where the days,
Jag skiter ju i det som är på Nolia på dagen, men just cruisingen vill man ju se...kommer ju vara hemma på kvällen, men vill ju se cruisingen...ska man ta med Lillfisen och åka ner själv?
Lite trist att se på den själv då det är kul att diskutera bilarna med någon.
Nåväl, vad är väl en bal på slottet?

Idag har jag försökt löpa i spåret igen...klarade 2 km men gav sedan upp, motivationen tröt och då knäna sa ifrån lite så ger jag ju upp lättare. Klart det gör lite ont men jag borde ju kunna pressa mig själv lite mer?
Vet inte men det känns som om motivationen tryter ju senare jag löper.
Morgonen är ju bäst för mig...då har jag energi och blir lättare taggad för löp.

I morgon är det armhävningar igen. Då får man sällskap till det också.
I Morgon ska jag också färga håret..färga utväxten plus lite till ;)
Fast det får ni kanske bild på i morgon.

Idag fick jag dessutom hjälp med cykeln, utan att jag ens bett om hjälpen. Kan klara mig själv, nästan!
Tack så fantastiskt mycket för hjälpen!
Uppskattade det verkligen!! Kunde dock inte visa det förutom att jag kunde säga tack.

Körde lite intervall-plankan idag. Gick rätt bra faktiskt. Klart det är jobbigt men det kändes skönt i ryggen faktiskt, förut gjorde det ganska ont i ländryggen. Har inte haft ont i ländryggen på länge nu =D

Ikväll började då Allsången igen, och jag har ju lite fördomar mot Laleh, mest att jag nog är trött på männskan! Hon spelas ju hela tiden på radion då man väl har på den.
Men hon var ju super på Allsången. Helt fantastisk!
Jag brukar vanligtvis stänga av radion så fort introt hörs, men denna gång. Hennes första låt hon sjöng "Vårens första dag" den var.. jag vart kär. Sådan underbar låt.
Och sen skulle hon avsluta allsången med "Some die young"..
Den som spelas hela tiden på radion..men hon framförde den så jäkla bra. Jag till och  med sjöng med i texten, onormalt högt dessutom =D
Helt grym! (framförandet alltså, inte min sångröst).

Och Morden i Midsomer var spännande också. Sen dom bytte polisinspektör så var förra säsongen långt ifrån bra. Men denna gång hade det blivit bättre.
Men så blir det bara 2 avsnitt i sommar =(
Dåligt!

Sen vart jag förälskad på nytt. Agnes!
Vilken gudomlig röst hon har.



Hon framförde den på allsången, och texten... vilken kvinna.

Nej nu är det dags att hoppa i säng efter en produktiv dag, ska fixa undan disk som vart lämnad...

Ta hand om er.
Kram.

Inga kommentarer: