onsdag 27 juni 2012

Standing where you left me

Onsdag idag.
Morgonen började ganska lugnt.
Full fart på lillfisen dock :)

Idag har vi då lekt med hårfärgen som ni ser.
Min KP fick fria händer så hon skissade på ett papper och körde. Är väldigt nöjd med det som vart på sidorna...främst spiralen.
Hon har riktigt bra pressession min KP.

Sen åkte vi äntligen och handlade.
Var skönt att få handla hem lite så det finns mat för kommande vecka.
Idag vart det också 81 armhävningar. 16 16 14 14 21 och så vila där i mellan.
Körde lite plankan också.
Ställde mig på vågen i morse..hihi...positivt resultat.

Sen vart vi bortbjudna på middag för att sedan avsluta kvällen ute i Holmsund på ett triathlonlopp.
Lillfisens främsta intresse var att suga stenarna ren på en garageuppfart och sedan hann hon med att smaka på en cykelkedja..
En av de som tittade på tyckte att det var ju bra att den svarta fläcken inte vart mer i mitten under näsan ;)

Det var 19 grader i vattnet och typ bara 15 i luften, så det var ju tur i alla fall.

Har varit en lugn dag ändå..inte hänt allt för mycket, lite stressigt en period men det är skönt att få komma hem till lugnets vrå.

Testade en blus idag som jag inte haft sedan 2010. Kommit i den nu :)
Fast det saknas dock ett par knappar så det måste jag köpa så jag kan sy dit och använda den ordentligt. Upptäckte ett hål där en av knapparna suttit också så det ska jag laga med.
Det är så kul då man märker på kläderna. Jag ser ju min kropp varje dag så jag ser inte skillnaden så att säga..härligt ändå!

Det svåraste området dock är magen. Den är otroligt ful och grotesk så det blir en kamp att jobba bort den.

Nä, ikväll blir det en tidig kväll..eller.. jag ska försöka i alla fall :p

Kram och god natt.

Inga kommentarer: