lördag 11 augusti 2012

Caught out there

Tänk att män inte vet hur dom ska uppvakta en kvinna, eller försöka få kvinnan att bli intresserad. Vissa verkar tro att ta kvinnan för givet är rätt väg att gå. Så oerhört smärtsamt och tröttsamt. Är det ute med romantik? Är det ute med kärleksfulla ord på en post-itlapp? Är det ute med att ge en kvinna blommor, frukost på sängen och visa tacksamhet och en gnutta glädje för att man gör ett bra jobb med att uppfostra barn? Den här dagen har jag mått dåligt för att jag måste ställa upp på något som känns så fel, bara för att någon inte fattar att det är för sent. Har haft ont i magen hela dagen för att jag inte vill, för vad spelar det för roll? Någon uppskattning får jag ju ändå inte. Just nu känns det extra tomt. Saknar Totte så sjukt mycket..aldrig mer få se han, klappa han, sätta min panna mot hans, och känna värmen från honom då han borrar in sig i armhålan. Spelar ingen roll längre, inget spelar roll. Så JÄVLA trött på att bli tagen för givet, är man inte värd mer än så?

Inga kommentarer: