onsdag 1 augusti 2012

Love is in the air

 Så kändes det idag...eller främst ikväll.
Jisses vad min kropp mår mindre bra just nu.
Plågade mig runt 5 km idag, allting kändes tungt just idag.
Morgonen började illa trots att jag försökte starta upp den bra med bla lyxkaffe på balkongen.
Sen vart det ju lite bättre men mot kvällen och främst nu..skulle göra vad som helst för en massage just nu känner jag.
Aj aj aj.

 Först for vi en sväng till Gammlia där vi också åt våran hemmagjorda skinksallad.
Vi var ett tag där, klappade på djuren, försökte komma på rätt lockljud för att locka på en and.


 Detta har hon ju lärt sig nu, nu flyger hon upp på tv-möbeln och det är riktigt irriterande.

Vi hade en lång dag ut där vi gjorde en massa saker med bara trollet.










Avslutar med dagens ego:
Mitt nya realinne...superskönt att ha, däremot ville Bh:n titta fram på de flesta ställen...innan jag gick utanför dörren så bytte jag till kjol, det vart som varmt idag.

I morgon ska jag nog försöka vila..inte springa, har ingen barnvakt heller så det är väl lika bra liksom.
Har passat på att rensa telefonen på kvällen från en massa bilder.
Tar ju upp en del minne.
Även bokat tvätt. Det är som dax för det med.

Nej nu ska jag och min ömma kropp försöka sova.
Sigge har inte varit nå vidare idag. Legat vid dörren och tittat...väldigt jamig killen...men vi försöker få han att tänka på annat.. men det är ju aldrig lätt med en separation..främst inte då Totte varit den som tuktat han..så han var ju som en äldre bror eller som en pappa för Sigge.

God natt och kram

Inga kommentarer: