söndag 19 augusti 2012

I'm single and I know it :-/


Fredagens outfit!
Har verkligen börjat gilla klänningar nu.
På fredagen hade jag och trollet en dejt med C och sonen Isak.
Så vi umgicks på Hedlundas stora lekplats. Efter fikat så lekte dom äntligen tillsammans och hade riktigt kul tillsammans medan vi satt på gräset och pratade.
Sedan fick vi middagssällskap och jag fick äntligen tillbaka något jag länge saknat.





På lördag morgon gick vi ut en stund, jag tyckte min sötnos var så fin i sin tröja och shorts och nya favorittofflorna. Men denna bild säger mycket.
Hon var så besviken på mig som satte på henne shorts.
Hur kunde jag?!

Så vi tog med oss gatukritorna och gick över på kulturområdet.

Sedan hem och lägga L och äta lunch.
Sedan tog tidsoptimisten över.
E hade ju ett kalas hon skulle på, och det fanns saker att göra innan dess.
Vi for till H och lämnade L och sedan under kalaset så började det regna.
Jag hade klänning så jag fick en stor jacka som mamman hade haft då hon var gravid.
Sa jag att den var stor?
Men det skyddade mig från regnet.

Helgen var väldigt lugn på göromål, däremot väldigt uttröttande mentalt då båda tjejerna testade mig hela helgen.
Jag vet att E har nedsatt hörsel men det var inte bara det denna gång.
Sen så vaknade L före 6 på lördan, inte så konstigt då någon glömt stänga hennes fönster på fredagkväll så det var lite kallt där inne.
I morse vaknade hon 6.
Jag är slut alltså...natten kvittar, morgonen är mer viktig för mig att sova på.
Men man får skylla sig själv antar jag och hoppas på att det blir bättre under hösten.

Nej nu ska jag nog ta och hoppa i säng..läsa lite så jag kan sova sen (perfekt sömnmedel).
Ta hand om er.
Kram

















Dagens outfit trots okammat hår och osminkat trött face:

Inga kommentarer: