onsdag 10 december 2008

25 år idag.


Happy Birthday to me!!
Tragiskt att gratta sig själv.
Hur som haver var jag och träna igår, men igår gick det inge vidare, fick så ont i skenbenet så jag lyfta mer vikter igår istället.
Måste försöka gå in nya skorna här hemma kanske, för byta dom går ju inte*suck*
Kämpa på.
Så komiskt det där på gym. Satte mig på en konstig motionssak som såg ut som en cykel fast man typ sitter i en stol. Sitter där och försöker få den att funka bättre än springbandet gjorde.. tittar åt höger, ser en kille som springer där.. han kollar på mig.. och så tittar jag framåt på tv:n igen, sen så vänder jag huvudet tillbaka och då tittar han fortfarande.. och så hejar vi.
Det var ju min gamla klasskompis Stefan från Franzén-tiden (7-9).
Skoj att se nån man inte sett på länge...men jag höll inte på att känna igen honom..shit va han hade förändrats.. jaja..
Men va mycket folk det var, och jag är ju lite folkskygg då jag är själv (ännu en gång då osäkerheten gör sig påmind)
Hur som helst.
Ska se om jag ska träna i morgon bitti, lugnast då, mindre folk och varmvatten i duschen.
Kan ju säga att jag inte fick nå varmvatten i duschen igår kväll, fy 17 va det var kallt.
Okej att det var flera som duschade, men va fan.

Nä nu ska jag gå och baka..passa på medans Emilia vilar

4 kommentarer:

Zandra sa...

GRATTIS på födelsedagen! Duktig du är som går & tränar, hejja hejja!!

Hoppas du får en trevlig dag med tårta & paket :)

Doftranka sa...

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en mysig dag med många kramar från Emilia.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Pernilla sa...

GRATTIS tjejen!! Hoppas 25 känns bra! Ha en superskön kväll

Massor av kramar!